Όροι επιστροφής προϊόντων

Διαδικασία παραλαβής πακέτων και διαδικασία επίλυσης τυχόν διαμαρτυριών


Πριν παραλάβετε το πακέτο σας από το διανομέα της εταιρείας ταχυμεταφορών, βεβαιωθείτε ότι η συσκευασία δεν έχει υποστεί ζημιά.

Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο πακέτο για να δείτε αν είναι σκισμένο, παραμορφωμένο, σπασμένο ή σφραγισμένο από οτιδήποτε άλλο εκτός από την πρωτότυπη αυτοκόλλητη ταινία της επιχείρησης.

Αν το πακέτο φαίνεται να είναι κατεστραμμένο, μην το δεχτείτε αλλά επικοινωνήστε μαζί μας αμέσως.

Μόλις λάβουμε το επιστραφέν πακέτο, θα σας στείλουμε το νέο. Σε περίπτωση αποσυσκευασίας και εύρεσης ελλιπούς περιεχομένου, στείλτε μας μια γραπτή καταγγελία στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

Αυτή πρέπει να περιέχει τις ακόλουθες πληροφορίες: ένα συνοδευτικό γράμμα (σύντομη περιγραφή της απαίτησης), το βάρος του πακέτου, τη φωτογραφία τεκμηρίωσης ολόκληρου του πακέτου και ένα αντίγραφο της αναλογίας πωλήσεων και της απόδειξης.

Αν το δηλωθέν βάρος δεν ανταποκρίνεται με το καταγεγραμμένο βάρος πριν από την αποστολή, θα ξεκινήσουμε τη διαδικασία διερεύνησης με την εταιρεία που παραδίδει και μετά την ολοκλήρωση της αξίωσης, θα σας ενημερώσουμε για τα αποτελέσματα.

Στην περίπτωση που τα προϊόντα έλειπαν κατά τη διάρκεια της διαμετακόμισης, θα σας στείλουμε άμεσα τα προϊόντα που λείπουν.