Warning: unlink(C:/inetpub/vhosts/baris-software.com/cosmetics-jewelryshop.cybercity.gr/system//cosmetics_jewelryshop_cybercity/cache/cache.catalog.language.1731577137): No such file or directory in C:\inetpub\vhosts\baris-software.com\cosmetics-jewelryshop.cybercity.gr\system\library\cache\file.php on line 68 Salpare
Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 sexy)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 sexy)

Το όνομα του προϊόντος είναι ενδεικτικό και σκοπό έχει να σας βοηθήσει στην επιλογή του αρώματος..

25,00€

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 VIP)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 VIP)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 VIP)100mlΤο όνομα του προϊόντος είναι ενδεικτικό και σκοπό έχει να..

25,00€

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 VIP ROSE)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 VIP ROSE)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 VIP ROSE)100ml ..

25,00€

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 VIP WILD PARTY)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 VIP WILD PARTY)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 VIP WILD PARTY)100mlΤο όνομα του προϊόντος είναι ενδεικτικό και σκ..

25,00€

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 WHITE CAROLINA)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 WHITE CAROLINA)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (212 WHITE CAROLINA)100mlΤο όνομα του προϊόντος είναι ενδεικτικό και σκ..

25,00€

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA  (GOOD GIRL)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA (GOOD GIRL)

Άρωμα Τύπου CAROLINA HERRERA  (GOOD GIRL)100mlΤο όνομα του προϊόντος είναι ενδεικτικό και σκοπό..

25,00€

Εμφάνιση 1 έως 6 από 6 (1 Σελ.)

Salpare

Αρώματα Τύπου

Τα αρώματά μας συσκευάζονται σε δικά μας μπουκάλια.

 

Αναφέρεται τελείως ενδεικτικά και βοηθητικά η αντιστοίχιση των αρωμάτων μας με τον τύπο αρωμάτων του εμπορίου. Σε καμία περίπτωση η αντιστοίχιση δεν ισχυρίζεται ομοιότητα σε αρώματα ή συσκευασίες, ούτε έχει στόχο να εκμεταλλευτεί ονομασίες και τυποποίηση προιόντων άλλων εταιριών.

 

Η τεχνολογία δεν έχει φτάσει ακόμη στο σημείο να μπορεί να μεταδίδει εξ’ αποστάσεως την όσφρηση. Για το λόγο αυτό χρησιμοποιούμε τον όρο «τύπου , type» προς διευκόλυνση του χρήστη του προϊόντος, να μπορέσει να αντιστοιχίσει προηγούμενη εμπειρία που είχε με αρώματα και να μπορέσει να επιλέξει την ίδια αρωματική οικογένεια (τύπος) του αρώματος χρησιμοποιώντας μέτρο σύγκρισης.



Εξειδίκευση Αναζήτησης